FAQ

Često postavljena pitanja i odgovori.

Da biste napravili narudžbu na našem shopu, imate dvije opcije. Prva je da proizvode dodate u korpu klikom na dugme “Dodaj u korpu” na stranici proizvoda. Nakon što ste odabrali sve željene proizvode, možete otvoriti korpu klikom na ikonicu korpe u gornjem desnom uglu stranice. U korpi možete pregledati svoje odabrane proizvode, prilagoditi količine i eventualno primijeniti kupone ili popuste. Kada ste zadovoljni svojom narudžbom, kliknite na dugme “Nastavi na blagajnu” kako biste započeli proces kupovine.

Druga opcija je korištenje našeg chatbota koji će vas povezati s našim timom za korisničku podršku. Na dnu stranice možete vidjeti ikonicu chatbota. Kliknite na nju i započnite razgovor. Naš chatbot će vam pružiti osnovne informacije i može vas povezati s našim ljubaznim agentima za korisničku podršku koji će vam pružiti daljnju pomoć.

Naručenu robu plaćate pouzećem, odnosno tek kada Vam je kurir dostavi na vašu adresu. Plaćanje se vrši gotovinom.

Dostava vaše narudžbe obično traje između 2 i 3 radna dana. Nakon što ste izvršili narudžbu, naš tim će se potruditi da je što prije obradi i pripremi za slanje. Nakon toga, paket će biti predan brzoj pošti kako bi bio isporučen na vašu adresu.
Trošak dostave iznosi 8KM.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom , putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.
Više o ovom temi pročitajte na ovom linku.